Waarmee kan ik jou helpen?

Een virtueel assistent kan zich inzetten op vele vakgebieden. Hieronder vind je alvast een overzicht van de diensten die ik aanbied.

Vind je niet meteen wat je zoekt? Aarzel niet mij te contacteren, want niet alles staat hier opgelijst.

Administratie

Administratie is een brede term waaronder veel taken vervat zijn:

  • E-mails behandelen
  • Aanvragen klanten behandelen
  • Offertes en facturen opmaken en opsturen
  • Allerlei documenten opmaken of uniformiseren (contracten, rapporten, ...)
  • Documenten verzamelen voor de boekhouder
  • Attenties voor klanten/collega's regelen


En nog zoveel meer!

Organisatie

Organisatie is niet enkel het beheer van je agenda. Bij het organiseren van een (online) evenement, vergadering, teambuilding of een bedrijfsreis moet je rekening houden met verschillende aspecten:

  • Zoeken en reserveren van een locatie
  • Catering regelen
  • Uitnodigingen versturen
  • Inschrijvingen beheren
  • Bevestigingen versturen
  • Goodiebags samenstellen
  • Voor reizen: hotel en transport boeken
  • ...

Digitalisatie

Onder digitalisatie kan je de volgende taken verstaan:

  • Website beheren
  • Sociale media accounts opzetten
  • CRM implementatie
  • HR tool implementatie
  • Beheer of opstellen van allerhande technische systemen
  • Opstellen automatisaties


Ken ik een bepaald systeem niet, dan school ik mij graag bij voor jouw onderneming!

Communicatie

Onder communicatie kan je ook verschillende taken verstaan:

  • (Franstalige) klantencontacten
  • (Franstalige) leverancierscontacten
  • E-mailings versturen
  • Blogberichten online zetten
  • Behandelen van vragen die via je sociale media of website binnenkomen


En nog zoveel meer!

Marketing

Marketing is cruciaal voor een onderneming, de volgende taken vallen hieronder:

  • Aantrekkelijke presentaties maken
  • Drukwerk opmaken en bestellen
  • Templates ontwerpen
  • Aligneren huisstijl
  • Layouts documenten/ontwerpen aanpassen
  • E-mailings opmaken en versturen (bv. nieuwsbrief)
  • Automatisaties instellen (bv. klantencontacten)
  • ...

Hoeveel kost een virtueel assistent?

De eerste stap is een kennismakingsgesprek om te bespreken waarbij ik jou kan ondersteunen of welke taken ik van jou kan overnemen.


De prijzen variëren tussen 60€ en 70€ per uur, afhankelijk van de diensten en de omstandigheden. 

Laten we een moment inplannen waarop we elkaar ontmoeten en jouw noden en die van je onderneming bespreken.

Plan een gesprek in
Share by: